Prokazatelné učení: Metodická příručka pro učitele
John Hattie nabízí shrnutí úspěšných pedagogických postupů spolu s přehledem konkrétních kroků jejich implementace ve třídě.
Kategorie: | Nabídka publikací |
---|
Publikace byla napsána pro budoucí i praktikující učitele a vysvětluje, jak aplikovat zásady prokazatelného učení ve třídách kdekoli na světě.
Tato kniha:
- propojuje výsledky největšího výzkumného projektu zaměřeného na strategie výuky a jejich využití ve třídě,
- zohledňuje pohledy učitelů i žáků a představuje přehledné návody včetně příprav na hodinu, způsobů výkladu, poskytování zpětné vazby a navazujících aktivit,
- poskytuje cvičení, případové studie a příklady dobré praxe,
- nabízí kontrolní seznamy a rady pro vedoucí pracovníky škol, aby mohli vytvořit podmínky pro zavádění prokazatelného učení,
- v citacích odkazuje na více než 900 metaanalýz,
- pokrývá souhrnně nejrůznější aspekty výuky, jako jsou motivace žáků, otázky kurikula, chování, metakognitivní strategie, strategie výuky či řízení třídy.
Prokazatelné učení: Metodická příručka pro učitele je nezbytným pomocníkem pro všechny současné i budoucí učitele, kteří hledají odpověď na otázku: „Jak mohu ve své výuce dosáhnout maximálního úspěchu?“
OBSAH:
1. Prokazatelné učení v prostředí školy
2. Zdroj poznatků
3. Učitelé: hlavní aktéři vzdělávacího procesu
4. Příprava na hodinu
5. Zahájení hodiny
6. Průběh hodiny: proces učení
7. Průběh hodiny: role zpětné vazby
8. Závěr hodiny
9. Myšlenkové rámce učitelů, vedení školy a vzdělávacího systému
John Hattie je ředitelem Melbourne Education Research Institute (University of Melbourne) a čestným profesorem na University of Auckland. Je autorem studie Visible Learning (Prokazatelné učení) a spoluautorem knihy Intelligence and Intelligence Testing, jež publikovalo nakladatelství Routledge.
Formát: 244 stran, 178 × 254 × 16 mm, brožovaná, ukázka z knihy. Kniha je dostupná pouze u nás.
Původní název: Visible Learning for Teachers
UKÁZKA ▼
ROZHOVOR S AUTOREM ▼
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.