Zavádění formativního hodnocení
Autoři: Dylan Wiliam a Siobhán Leahy
Postupy formativního hodnocení pomáhají učitelům na všech typech škol dělat důležitá rozhodnutí ve výuce.
Kategorie: | Nabídka publikací |
---|
Autoři představují přehledného a praktického průvodce pro učitele základních a středních škol, díky kterému se dozvíte, jak jednotlivé strategie a techniky používat.
Publikace je zacílena na pět klíčových strategií pro zlepšení učitelské praxe a výsledků žáků:
1) Cíle učení a kritéria úspěchu
2) Třídní diskuse a důkazy o učení
3) Poskytování zpětné vazby
4) Vzájemné hodnocení
5) Sebehodnocení
Každá strategie je detailně popsána a nabízí i množství praktických technik k implementaci. Techniky jsou doplněny tipy, které vedou k dlouhodobě udržitelnému formativnímu hodnocení. Autoři také upozorňují na nejčastější chyby při jeho zavádění. Všechny strategie navíc doprovází reflektivní dotazník, osobní akční plán a formulář pro postřehy kolegů.
Formát: 272 stran, 178 × 254 × 15 mm, brožovaná, ukázka z knihy. Kniha je dostupná pouze u nás.
Původní název: Embedding Formative Assessment: Practical Techniques for K-12 Classrooms
Akreditované vzdělávací kurzy Formativní hodnocení I a Formativní hodnocení II nabízí EDUkační LABoratoř, více na www.skolenisborovna.cz.
UKÁZKA ▼
Zavádění formativního hodnocení na základních školách
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.