Zavádění formativního hodnocení

Autoři: Dylan Wiliam a Siobhán Leahy

Postupy formativního hodnocení pomáhají učitelům na všech typech škol dělat důležitá rozhodnutí ve výuce.

Skladem
359 Kč
ZFH
BESTSELLER

Autoři představují přehledného a praktického průvodce pro učitele základních a středních škol, díky kterému se dozvíte, jak jednotlivé strategie a techniky používat.

Publikace je zacílena na pět klíčových strategií pro zlepšení učitelské praxe a výsledků žáků:

1) Cíle učení a kritéria úspěchu
2) Třídní diskuse a důkazy o učení
3) Poskytování zpětné vazby
4) Vzájemné hodnocení
5) Sebehodnocení

Každá strategie je detailně popsána a nabízí i množství praktických technik k implementaci. Techniky jsou doplněny tipy, které vedou k dlouhodobě udržitelnému formativnímu hodnocení. Autoři také upozorňují na nejčastější chyby při jeho zavádění. Všechny strategie navíc doprovází reflektivní dotazník, osobní akční plán a formulář pro postřehy kolegů.

Formát: 272 stran, 178 × 254 × 15 mm, brožovaná, ukázka z knihyKniha je dostupná pouze u nás.

Původní název: Embedding Formative Assessment: Practical Techniques for K-12 Classrooms

Akreditované vzdělávací kurzy Formativní hodnocení I a Formativní hodnocení II nabízí EDUkační LABoratoř, více na www.skolenisborovna.cz.

 

UKÁZKA 

vizual_ZFH

ZFH

Zavádění formativního hodnocení na základních školách

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Zpět do obchodu